Mnoho běžných podnikatelů neví, jak dělat správně marketing a nikdo jim to není schopen pořádně vysvětlit. Běžně platí desetisíce do reklam a zda fungují pouze odhadují. My jim pomáháme s analýzou stávajících možností a poukazujeme na úskalí a prostory k vylepšení.
Máme také mnoho klientů, kteří nevědí, zda mají interní firemní procesy správně nastaveny a zda z nich nemohou vytěžit ještě více a to v zájmu všech stran. V tuhle chvilku přicházíme s podrobným rozborem interního klimatu firem a odhalujeme příležitosti k zlepšení.
Máme za sebou už mnoho webu, a proto dokážeme velmi dobře určit marketingový potenciál webových stránek. Také dokážeme zjistit, zda weby funguji či zdánlivě nefungují a jak s tím naložit. Běžně se setkáváme s klienty, kteří mají pocit, že web nefunguje, ale často je přesvědčíme o opaku.
Navrhovat nějaké řešení bez analyzování skutečných potřeb projektu a klientů by bylo příliš krátkozraké.
Navrhovat nějaké řešení bez analyzování skutečných potřeb projektu a klientů by bylo příliš krátkozraké.